Поръчка

Приемането на поръчки в MULTIMAX.bg се осъществява всекидневно, като те се обработват всеки работен ден от 08:30 до 16:00 часа. Изпращането на поръчки се осъществява чрез куриерска фирма. Поръчките, които са направени след 16:00 часа се обработват/изпращат на следващия работен ден. 

Под снимката и описанието на всеки продукт е разположен бутон „Добави в количката”. При натискането на този бутон избрания от Вас продукт отива във виртуалната Ви “пазарска количка”. Съдържанието на количката се запазва, докато решите да преминете към покупка на стоките, като преди това може да го редактирате. Посочената цена на продуктите е за един брой, в български лева, с включен ДДС и не включва стойността на транспортните разходи.

На посочения от Вас e-mail адрес ще получите съобщение с всички данни за поръчката. Моля проверете дали сте го получили и в случай че не сте се свържете с нас на посочения телефон за връзка.

Доставка

Цената за доставка се изчислява спрямо тарифите на куриерска фирма “Еконт” за страната. Стоката се изпраща с опция за преглед. В случай, че Клиентът не желае продукта, то може да го върне директно на куриера. В случай на връщане, Клиентът е длъжен да заплати разходите по обратната доставка. Получаването на стоката във фиксиран час (допълнителна услуга), както и експресната доставка не са безплатни и са за сметка на Клиента. Мултимакс БГ ЕООД запазва правото си своевременно да прави промени в условията за безплатна доставка за on-line магазина. 

Ако не е договорено друго, срокът за доставка на налични стоки е до три работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Търговеца. Търговецът си запазва правото да променя срока на доставка, като се задължава да ви информира за това, при приемане на Вашата поръчка. 

При забавяне на доставката в рамките на 3 работни дни, Търговецът не дължи неустойка на клиента. В такъв случай Клиентът има право да откаже поръчката.

Поръчаната стока се доставя подходящо опакована, съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка. 

Веднага след предаване на стоката на куриер, Търговецът се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението е по вина на куриер или друг доставчик. 

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Наличието на повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Търговеца след установяването им. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, Търговецът не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока.

При посочване на неверен или некоректно попълнен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Търговецът не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

Плащане

До момента на пълното заплащане на дължимата цена, Търговецът си запазва правото на собственост върху стоката, предмет на сделката. Това право на собственост преминава върху Клиента в момента на осъществяване на всички дължими плащания към Търговеца.

Плащането се извършва с наложен платеж при получаване на стоката, доставена с куриерската фирма “Еконт”. Плащането се извършва директно на куриера, при получаване на стоката. Заплащането се осъществява единствено в брой. 

Възстановяване на суми във връзка с извършени плащания

Възстановяването на суми става, когато Клиентът изпрати стоката с наложен платеж (стойността на стоката, която е заплатил) обратно към Търговеца. При получаването на стоката, Търговецът заплаща стойността на стоката на куриера, след което куриера осъщетвява контакт с Клиента в рамките на два работни дни, за да му възстанови сумата. Ако продуктът е изпратен с опция за преглед, и Клиентът не желае да го закупи, не заплаща на куриера стойноста на продукта. Заплаща единствено обратната доставка.

Отказ за получаване на стоката

Клиентът има право да откаже стоката в следните случаи:

  • Цената не съответства на тази посочена в сайта;
  • Доставената стока е видимо повредена;
  • Не е спазен предварително уговорения срок за доставка с повече от 3 работни дни;
  • Доставената стока не съответства на поръчаната от клиента;

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и Клиентът е длъжен да заплати разходите по доставка и връщането на стоката. В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

Връщане на закупена стока

Закупена стока може да бъде върната в срок от седем дни от получаването й, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл. 55 от Закона за защита на потребителя. Клиентът изпраща и касовата бележка, заедно с продукта. Разноските по връщането на стоката са за сметка на Клиента, освен в случаите на фабричен дефект, в които те се поемат от Търговеца. 

В случай на видими фабрични дефекти, рекламация трябва да се направи към Търговеца в рамките на 5 дни, след получаване на стоката, а в случай на скрити фабрични дефекти (дефекти които могат да бъдат открити по-късно от Клиента), рекламацията трябва да се направи към Търговеца до 5 дни след откриването на дефекта.

При проявен фабричен дефект в рамките на 30 дни от получаване на поръчката, Търговецът се задължава да ремонтира или замени повредената стока или да върне сумата на Клиента. Гаранционният срок започва да тече от момента на получаването на стоката. Във всеки един от тези случаи, транспортните разходи по връщането на стоката се поемат от Търговеца. 

Максималния срок за отстраняване на дефекта, появил се през гаранционния период е 30 дни. Гаранцията не е валидна в следните случаи: повреди, причинени умишлено или в следствие на неправилна употреба; липса на документ удостоверяващ покупката. В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.

Малки отклонения в качеството, цвета, размера, теглото, повърхността, дизайн и т.н., които се считат за допустими в бизнеса или не могат да бъдат технически избегнати, не се приемат за основание за рекламация.